Ilincuta cu "ce sa stii tu".

Ilincuta e cu de toate, dar mai ales cu dorul. Dorul tau.

Mereu te cere, mereu te cauta. Cand deschide ochii te cauta, cu privirea , cu toate simturile, numai sa-ti auda bataile inimii ...ca si cum locul tau mereu a fost acolo.
 Se ridica incet si isi pune un picior pe podea, zici ca-si face curaj  sa-l aduca si pe celalalt si sa mai paseasca pe inca o zi  cu dor. Noaptea ea crede ca doarme langa tine...ti-am spus uneori e dusa de-a binelea. Nu am reusit sa o fac sa inteleaga , tot ce-mi spune e "ce sa stii tu?"

Si daca stau bine si ma gandesc ce mai stiu ?. Credeam ca  o sa o am pe Ilincuta mereu cea de atunci, cea resemnata prea devreme. Credeam ca o stiu pe de rost.

Ai venit tu si de atunci tot ce-mi mai spune cand o privesc ca pe o nebuna e "ce  sa stii tu?". Ma uit la ea, in fiecare zi e alta. E mai cu dragoste, mai cu dor, mai cu curaj. E un zambet toata si o raza de lumina in interior.Straluceste atat de tare uneori incat daca te uiti  in ochii ei se vede. Mi-a spus ca te asteapta, ca de fapt nu poate sa straluceasca toata fara tine.

De ceva timp incoace , am vazut eu cum calca apasat de la primul pas .Stie ca mai are putin.Acum calca ea peste zilele, nu zilele peste tot dorul ei.

Somn usor. Hai langa Ilincuta!


Comentarii

Postări populare