Imi spunea



A fost odata ca-n povesti,

Imi spunea de la inceputuri.

Mi-a repetat astfel incat sa fie sigur

ca am sa inteleg pentru tot restul

lumii.

 

A fost ca niciodata,

Imi spunea de la inceputuri.

Asa cum se simte acum,

iubirea asta prea mare

prea nefireasca

prea din alte lumi.

 

Din rude mari imparatesti,

Imi spunea de la inceputuri.

Sa stie ca stiu ce regat mi-a pregatit

si ca ne vom vedea din nou

in imparatie.

 

O prea frumoasa fata,

Imi spunea de la inceputuri.

Fara sa stea agatat in self-esteem

si alte concepte prea contemporane

pentru iubirea asta mare.


Imi spunea de la inceputuri

ca sa nu lase loc de sfarsit.

 

A fost ca niciodata,

Imi spunea de la inceputuri.

Asa cum se simte acum

de parca nu ar avea cum sa existe

iubirea asta prea mare pentru lumea asta.

 

Din rude mari imparatesti,

Imi spunea de la inceputuri.

Sa stie ca stiu cine sunt

si ca ne vom vedea din nou

in imparatiile sufletului.

 

O prea frumoasa fata,

Imi spunea de la inceputuri.

Fara sa stea agatat in self-estem

si alte concepte prea contemporane

pentru iubirea asta mare.

Comentarii

Postări populare