Dacă nu vă obligă jobul , nu mai fiți draguți degeaba!

http://menagerieofmakebelieve.tumblr.com/
Dacă nu vă obligă jobul , nu mai fiți draguți degeaba.
Da ,da ! Chiar așa! Nu îmi mai ura o zi bună, dupa ce aproape m-ai scuipat.

Lasă ironia asta fină în altă parte.
Este așa... un fel de desteptăciune bună la nimic. Pe principiul să îți iei ziua bună și să ți-o bagi ...în nas, ca să înveti să respiri (stiți voi, fixatia mea cu respiratul:))
Pai hai să îți spun ceva , ăsta nu e customer service, nu e  pe principiul îndura și fii draguț! Nu vei primi un premiu pentru asta.
Lucrurile sunt personale aici, nu te detașezi, nu esti în exteriorul situației.


La mine e cu defect profesional, dar chiar și asa, în plan personal am retezat-o și nici nu îmi propun să îmi iasă. La ce atat de multă amabilitate? Chiar te interesează ziua mea? Cam cat de mult?  Atat de mult încat să nu te mai intereseze alte 100 de zile ale mele.

De ce să ne chinuim să spunem lucruri frumose unor oameni pe care îi consideram urați? Și urațenia fizică e ultimul lucru la care mă gandesc.
Mai bine le păstram pentru cei ce le merită, mai bine le facem cu toata gura și cu toata fața zambind. Mai bine le ții pentru doamna care îți vinde roșii în piața. Mai bine!

Comentarii

Postări populare