Nuante de toamna.Intregul



- Si... ce se rupe cum se recompune?
- Pai clasic, cu lipici sau scoci. Poti pune si super glue, dar ai grija ca ala arde.
- Pai si ceea ce s-a rupt de tot? Daca au ramas bucati mici, mici? Auuu! Uite si acum mi-a ramas una pe talpa piciorului!
- De tot, de tot? Ia sa-ti vad eu talpa!
- Ia si uita-te! Da, de tot! nu mai gasesti nimic la locul lui, s-au imprastiat fiecare pe unde au putut.
- Pai cauta-le! Talpa asta a ta e plina de semne, vezi ca nu e prima oara cand calci.
- Nu e chiar prima oara...  sa le mai caut zici... dar eu cred cu tarie ca unele nu mai is'. Au disparut asa, fara sa stiu cand si cum. Cred ca le-a luat vantul asta de toamna.
- Vantul e atent de obicei cu tine, nu iti era prieten?
- Ba da, tocmai el cred ca nu vrea sa mi le mai dea. M-a indemnat prin fel si chip de locuri ca sa fie sigur ca le las pe acolo. Daa, asta a facut! M-a facut sa duc incet, incet bucati din astea mici mai peste tot.
- Deci esti peste tot. Bucura-te!
- Dar nu sunt nicaieri si toate au fost ingropate, de unele nici nu imi mai aduc aminte... cum sa mai fac eu intreg?
- Pai si intregul la ce iti trebuie? Cand credeai ca e intreg, cat de intreg era de fapt?
- Am adunat odata cateva cioburi, dar erau mici si...era ca si cum nu erau.
- Dar ele erau. Si ce ai facut cu ele?
- Le-am pus acolo la loc cum am putut si am sperat sa nu le vad prea tare. Era ca un intreg...semana a intreg
- Aha, pai atunci poate sa semene si a recompunere. Lasa asa sa semene. Sa fie un fel de ce vrei tu, sa fie asa un fel de ceva ca poti tu sa modelezi cum poti, sa ii dai ce sensuri vrei.
- Pare sa fie bine...
- Pare ca poti si tu sa ajungi sa crezi in asta. Pai o sa o lasam asa, ne auzim in alte vremi daca ma mai vrei... cu altele sau tot cu asta.
- Alte vremi, mai bine asa! Toate bune.

- Auzi, stai asa. Da' la timp te-ai gandit?
- La ce timp?
- La timpul caruia i-ai promis ca il astepti, cu care ai stat atat de mult la povesti... acel timp care ti-a fost primul indiciu de compunere, nu de recompunere.
- Aaa...  eu tre' sa fug acum.




Comentarii

Postări populare