Da' de ce plangi?

charlie-bowater.deviantart.com
Da' de ce plangi?

De bucurie? De fericire? De neputinta? De indignare? De nervi?

E, uite de aia! Asa am eu ochii astia mari si plang usor, ca e mai mare suprafata pe unde  pot iesi lacrimile. Asa am eu ochii astia mari si verzi ce se schimonosesc de la plans intr-un albastru spalacit si na ii mai apuca si pe ei dorul de albastreala. Asa am eu ochii astia mari ce nu se pot opri din a spune povesti creierului.
 E mai presus de mine treaba asta, e asa o chestie pur si simplu. Cand imi e lumea mai draga, ma podidesc asa niste lacrimi de imi da peste cap tot aranjamentul.

Uite asa imi spal eu ochii si sufletul. Atunci cand vad lucruri care nu imi plac, atunci cand aud lucruri ce nu as as vrea sa le aud. Si na, nu au cum sa imi curga lacrimi din urechi, desi uneori am impresia ca daca ma straduiesc mai au putin si ies si pe acolo.
Sufletul se spala mai greu. Dar nu suporta multe si cauta sa se spele repede de fiecare data.

Cand m-am trezit prima oara far' de lacrima a fost ciudat.
Ce doare cel mai tare te seaca. De tot si toate. Atunci cand nu sunt lacrimile apare un gol. Si golul ala e  tot universul. Si intelegi ce bune sunt lacrimile tale! Existi!

Comentarii

Postări populare